Produkty pro pás pro (76)

Široký ozubený řemen - ERO Joint® WT

Široký ozubený řemen - ERO Joint® WT

Výhody zahrnují rychlou a snadnou instalaci a montáž. S tímto novým řešením mechanického upevňovacího systému ušetříte čas a optimalizujete prostoje ve výrobě snížením doby opravy. Doporučený minimální průměr pro kladky je 50 mm. Mechanický spojovací systém ERO Joint® WT je kompatibilní s dopravními pásy a stírači. Mechanické upevňovací systémy ERO Joint® WT jsou trvalá řešení. Tvar spoje ERO Joint® WT může být přizpůsoben za účelem zvýšení mechanické odolnosti. ERO Joint® WT je jediným řešením mechanických upevňovacích prvků pro široké časové pásy. Široké časové pásy ERO Joint® WT jsou spojovány v naší výrobě pomocí patentovaného procesu a dodávány v požadované délce.
Zubové řemeny z neoprenu - Řemeny TWINPOWER®

Zubové řemeny z neoprenu - Řemeny TWINPOWER®

PAS: 8MGT - 14MGT / 5M / XL - L - H Řemen Twinpower® je dvouzubý řemen. Je k dispozici v zubech GT, HTD nebo trapézových.
Zubové řemeny z neoprenu - Řemeny s palcovým roztečem - POWERGRIP®

Zubové řemeny z neoprenu - Řemeny s palcovým roztečem - POWERGRIP®

PAS: MXL - XL - L - H - XH - XXH Klasický trapézový profil je původní design zubů ozubených řemenů. Tento profil zubů může být použit v aplikacích pro dopravu a přenos výkonu. Tento profil je vhodný pro méně náročné aplikace. Normalizovaný profil podle ISO 5296.
Polyuretanové ozubené řemeny - PU OZUBENÉ ŘEMENY - DT

Polyuretanové ozubené řemeny - PU OZUBENÉ ŘEMENY - DT

PAS: DT5- DT10 Tento trapézový profil, zde v metrickém kroku, je originální design ozubených řemenů. Obvykle se používá pro aplikace dopravy a přenosu výkonu. Profil odpovídá méně náročným aplikacím Dokumentace Podrobnosti
Zubové řemeny z neoprenu - Řemeny Powergrip® GT3 - 8MGT

Zubové řemeny z neoprenu - Řemeny Powergrip® GT3 - 8MGT

Řemen 8MGT (8mm) má konstrukci bez silikonu (vhodnou pro lakovací jednotky). Tyto řemeny se používají na HTD kladkách. Jsou antistatické, v souladu s normou ISO 9563 (pro použití v ATEX prostředí). Dokumentace Podrobnosti
Polyuretanové ozubené řemeny - Řemeny s integrovaným vodítkem

Polyuretanové ozubené řemeny - Řemeny s integrovaným vodítkem

PAS: T5V- AT5V- ATL5V- T10VS- T10V- AT10V- HV Tyto pásy jsou přímo extrudovány s vodítkem, což zajišťuje dokonalé uchycení vodítka v průběhu času. Mohou být také svařeny, přičemž sváření zajišťuje kontinuitu vodítka. Podrobnosti
Pás pro přenos výkonu s mechanickou montáží - Poly Chain® GT Carbon™ ERO Joint®

Pás pro přenos výkonu s mechanickou montáží - Poly Chain® GT Carbon™ ERO Joint®

Exkluzivní Gates a Tanals Jedinný přenosový řemen s mechanickým spojem Mechanický upevňovací systém ERO Joint® - vyvinutý společností Tanals - poskytuje různé možnosti montáže řemenů na místě, aniž by bylo nutné demontovat kladky nebo osy a uvolnit přenos. ERO Joint® a ERO joint® Ultimate byly vyvinuty pro a ve spolupráci s Gates společností Tanals. Nabízejí jedinečná systémová řešení pro snadnou a rychlou opravu přenosu energie. Řezné tvary spojovacích prstů byly navrženy pro maximální tažnou pevnost a odolnost proti únavě materiálu Poly Chain® GT Carbon™. Síla Gates v kombinaci se znalostmi Tanals. Vynikající mechanické vlastnosti Poly Chain® GT Carbon™ v kombinaci s ERO Joint® poskytují jediný existující přenosový řemen s mechanickým spojem. Jediný existující přenosový řemen s mechanickým spojem, jedinečné řešení na trhu. Vhodné pro všechny instalace HTD.
Polyuretanové ozubené řemeny - PU OZUBENÉ ŘEMENY - TN

Polyuretanové ozubené řemeny - PU OZUBENÉ ŘEMENY - TN

PAS: TN10 - TN15 Trojúhelníkový zubní profil byl vyvinut pro malé aplikace vyžadující vysokou přesnost polohování. Dokumentace Podrobnosti
Dopravní pás

Dopravní pás

VÝHODY Výhody zahrnují rychlou a snadnou instalaci a montáž. S tímto novým řešením mechanického upevňovacího systému ušetříte čas a optimalizujete prostoje ve výrobě snížením doby opravy. Mechanický spojovací systém ERO Joint® udržuje minimální průměr pásu a je kompatibilní s čisticími zařízeními pro dopravní pásy. Mechanické upevňovací systémy ERO Joint® jsou trvalá řešení. Tvar spojení ERO Joint® může být přizpůsoben tak, aby se zvýšila mechanická odolnost. Mechanické spojovací systémy ERO Joint® jsou také možné u dopravních pásů se uzavřenými napínacími členy (jako Gates PosiClean® a FlatClean FC12™) ->Více o pásu PosiClean® ERO Joint® Dopravní pásy ERO Joint® jsou spojovány v naší výrobě pomocí patentovaného procesu a přizpůsobeny požadované délce.
Neoprenové ozubené řemeny - MECHANICKÉ MONTÁŽNÍ ŘEMENY - ERO JOINT®

Neoprenové ozubené řemeny - MECHANICKÉ MONTÁŽNÍ ŘEMENY - ERO JOINT®

PAS: 8MGT - 14MGT (lze také namontovat na 8M a 14M HTD jako dočasné řešení) Poly Chain® GT Carbon™ ERO Joint® a ERO Joint® Ultimate jsou řešení mechanických řemenů, která se snadno a rychle montují. Používají se jako dočasné řešení nebo trvale, což umožňuje velmi rychlou výměnu vašich řemenů.
Spojené dopravní pásy - POLYTAN

Spojené dopravní pásy - POLYTAN

Dopravní pásy POLYTAN jsou složeny z jednoho nebo více vrstev polyesteru, které poskytují potřebnou tuhost a mechanickou odolnost. Jsou pokryty horním povrchem z PU (polyuretan), který je odolný proti proříznutí, nebo SI (silikon). Obvykle jsou vybírány pro svou vysokou odolnost vůči olejům a tukům, zejména v potravinářském průmyslu. Dokumentace POLYTAN
Trapezové řemeny - POLYURETHANOVÉ ŘEMENY

Trapezové řemeny - POLYURETHANOVÉ ŘEMENY

Polyflex® Kompaktní řemen, flexibilní a vhodný pro malé průměry kladek, velmi dobrá odolnost vůči teplotám (nízkým i vysokým). Také k dispozici v 'vícepramenné' verzi Polyflex® JB™. Podrobnosti Polyflex®
Polyuretanové ozubené řemeny - PU OZUBENÉ ŘEMENY - T

Polyuretanové ozubené řemeny - PU OZUBENÉ ŘEMENY - T

PAS: T2.5- T5- T10 Tento trapézový profil, zde v metrickém rozměru, je původní design ozubených řemenů. Obvykle se používá pro aplikace přepravy a přenosu energie. Profil odpovídá méně náročným aplikacím. Dokumentace Podrobnosti
Polyuretanové ozubené řemeny - Nekonečné řemeny (Flex)

Polyuretanové ozubené řemeny - Nekonečné řemeny (Flex)

PAS: L- H- XH- T5- T10- T20- AT5- AT10- AT20- HTD5- HTD8 Pro pásy Flex je použit ocelový nebo kevlarový kabel v uzavřených smyčkách, což zajišťuje maximální odolnost pásu v tahu. Pásy Flex jsou také k dispozici s tkaným polyamidem na zubech a/nebo na zadní straně pásu. Dokumentace Detaily
Trapezové řemeny - ÚZKÉ ŘEMENY

Trapezové řemeny - ÚZKÉ ŘEMENY

Courroie QuadPower® Courroie moulée crantée à flancs nus, réalisée en élastomère renforcé de fibres. C’est la courroie la plus performante, recommandée pour les applications industrielles à puissance élevée. Existe également en version « multibrins » sous la référence Powerband® (2 à 5 courroies accolées). NOUVELLE GENERATION DE COURROIES TRAPEZOIDALES QUAD-POWER® III Pour en savoir plus, sur ce nouveau produit, téléchargez la brochure produits Quad-Power® III. Courroie Super HC® Construction, non crantée, enveloppée dans un tissu de recouvrement qui améliore la friction et protège de l’abrasion. Existe également en version « multibrins » sous la référence Powerband® et en version moulée crantée (courroie Super HC® MN). Détails QuadPower®
Spojené dopravní pásy - THERMOTAN'

Spojené dopravní pásy - THERMOTAN'

Pásy THERMOTAN' jsou buď vyrobeny z monoblokového PU, nebo obsahují prvek z polyesteru. Jsou termo-svařitelné, a proto je možné je spojit bez použití lepidla, a to v krátkém čase. Spojení je sloučeno a nemá žádné tvrdé body. Elastické pásy z monoblokového PU se používají pro aplikace s pevným roztečí. Jsou vybírány pro svou snadnou instalaci a údržbu. Dokumentace THERMOTAN'
Polyuretanové ozubené řemeny - AT profil

Polyuretanové ozubené řemeny - AT profil

PAS: AT5- AT10- AT20 Tento profil byl vyvinut pro zajištění vyšší nosnosti a menší vůle. Zuby jsou tužší a dělají z těchto řemenů ideální řešení pro lineární polohování a řízení pohybu, ale mohou vyžadovat kladky s větším průměrem. Dokumentace Detaily
Zubové řemeny z neoprenu - Řemeny s profilem STS

Zubové řemeny z neoprenu - Řemeny s profilem STS

PAS: S1.5M - S2M - S3M - S4.5M - S5M - S8M - S14M a dvojitá dentice. Tento profil zaručuje lepší rozložení zatížení na zub, sníženou vůli, snížení opotřebení a hluku. Je to dobrý profil pro lineární a rotační polohování, stejně jako pro přenos výkonu při vysokých rychlostech.
Neoprenové ozubené řemeny - ŘEMENY STS - DVOJITÝ ZUB

Neoprenové ozubené řemeny - ŘEMENY STS - DVOJITÝ ZUB

PAS: DS2M- DS3M Podrobnosti dokumentace
Zubové řemeny z neoprenu - Řemeny Powergrip® GT3 - 5MGT

Zubové řemeny z neoprenu - Řemeny Powergrip® GT3 - 5MGT

Krok 5MGT (5 mm) má konstrukci bez silikonu (vhodnou pro lakovací jednotky) a používá se na HTD kladkách. Podrobnosti dokumentace
Polyuretanové ozubené řemeny - PU OZUBENÉ ŘEMENY - STS Profil

Polyuretanové ozubené řemeny - PU OZUBENÉ ŘEMENY - STS Profil

PAS: S2M - S3M Tento křivkový profil zajišťuje lepší rozložení zatížení na zubu, sníženou vůli, snížení opotřebení a hluku. Je to dobrý profil pro lineární a rotační polohování, stejně jako pro přenos výkonu při vysokých rychlostech. Dokumentace Detaily
Polyuretanové ozubené řemeny - Palcový rozteč

Polyuretanové ozubené řemeny - Palcový rozteč

PAS: XL- L- H- XH Klasický trapézový profil je původní design zubů ozubených řemenů. Tento profil může být použit v aplikacích pro přepravu a přenos výkonu. Šířka zubů zajišťuje dobrou oporu na kluzné ploše. Tento profil odpovídá méně náročným aplikacím. Dokumentace Detaily
Zubové řemeny z neoprenu - Řemeny Powergrip® GT3 - 2MGT

Zubové řemeny z neoprenu - Řemeny Powergrip® GT3 - 2MGT

Krok 2MGT (2mm) se používá na GT kladkách. Podrobnosti dokumentace
Zubové řemeny z neoprenu - Řemeny s HTD® profilem - POWERGRIP® HTD®

Zubové řemeny z neoprenu - Řemeny s HTD® profilem - POWERGRIP® HTD®

PAS: HTD3 - HTD5 - HTD8 - HTD14 - HTD20 Tento zaoblený profil byl vyvinut pro přenos výkonu. Vyšší zuby snižují riziko přeskočení zubů ve srovnání s trapézovými profily. Normalizovaný profil podle ISO 13050 (8 a 14M).
Ozubené řemeny z neoprenu - Řemeny POWERGRIP® GT3

Ozubené řemeny z neoprenu - Řemeny POWERGRIP® GT3

PAS: 2MGT - 3MGT - 5MGT - 8MGT - 14MGT Tento GT zubní profil je křivkový profil, který optimalizuje rozložení zatížení na zubu, snižuje opotřebení a hluk. Tento profil je určen pro přenos výkonu.
Spojené dopravní pásy - ERO SPOJENÉ PÁSY

Spojené dopravní pásy - ERO SPOJENÉ PÁSY

Spoje ERO (ERO Joint®) jsou realizovatelné prakticky ve všech typech dopravníků. Toto rychlé a praktické mechanické spojení vám umožňuje vyměnit vaše dopravníky přímo na místě bez demontáže. Požádejte o naši dokumentaci.
Polyuretanové ozubené řemeny - MECHANICKÉ MONTÁŽNÍ ŘEMENY - ERO JOINT®

Polyuretanové ozubené řemeny - MECHANICKÉ MONTÁŽNÍ ŘEMENY - ERO JOINT®

PAS: 8M - 14M - T10 - AT10 - T20 - AT20 Spoje ERO (ERO Joint®) lze vyrobit bez ohledu na povrchovou úpravu. Umožňují vám velmi rychle vyměnit vaše pásy.
Zubové řemeny z neoprenu - Řemeny Powergrip® GT3 - 14MGT

Zubové řemeny z neoprenu - Řemeny Powergrip® GT3 - 14MGT

Pas 14MGT (14 mm) má konstrukci bez silikonů (vhodné pro lakovací jednotky). Tyto řemeny se používají na kladkách HTD. Jsou antistatické, v souladu s normou ISO 9563 (použití v atmosféře ATEX). Dokumentace Podrobnosti
Polyuretanové ozubené řemeny - PU OZUBENÉ ŘEMENY - DVOJITÝ ZUBOVÝ KROK

Polyuretanové ozubené řemeny - PU OZUBENÉ ŘEMENY - DVOJITÝ ZUBOVÝ KROK

PAS: DMXL- DXL Klasický trapézový profil je původní design zubů ozubených řemenů. Tento profil zubů může být použit v aplikacích pro přepravu a přenos energie, odpovídá méně náročným aplikacím. Normalizovaný profil podle ISO 5296. Dokumentace Detaily
Zubové řemeny z neoprenu - Řemeny Powergrip® GT3 - 3MGT

Zubové řemeny z neoprenu - Řemeny Powergrip® GT3 - 3MGT

Krok 3MGT (3mm) se používá na GT kladkách. Podrobnosti dokumentace